09 janvier 2014

To e Twinning στο νέο πρόγραμμα ERASMUS +

Δημοσίευση by Ιωάννα Ντίνου.
Posté par perivallontiki à 20:37 - - Commentaires [0] - Permalien [#]
Tags :

09 janvier 2014

«Το eTwinning στα μαθήματα ξένων γλωσσών», Μαρίνα Καλλιγιάννη, πρεσβευτής Άττικης

Το eTwinning στα μαθήματα ξένων γλωσσών from marinakalligianni
Posté par perivallontiki à 20:33 - Commentaires [0] - Permalien [#]
Tags :
30 décembre 2013

Δώρα από παλιές κορνίζες

Δημοσίευση by Ιωάννα Ντίνου.
Posté par perivallontiki à 12:48 - - Commentaires [0] - Permalien [#]
Tags : ,
28 décembre 2013

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ

Δημοσίευση by Ιωάννα Ντίνου.
Posté par perivallontiki à 23:06 - - Commentaires [0] - Permalien [#]

23 décembre 2013

«Δίκτυο ΜΕΝΩΝ - Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία - 2013-14»

      Σας ενημερώνουμε ότι ο Ευρωπαϊκός Όμιλος “MENON Network” (www.menon.org.gr), αξιοποιώντας τα αποτελέσματα του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας (της Μορφωτικής Πρωτοβουλίας, www.protovoulia.org), συνεχίζει και κατά το τρέχον σχολικό έτος (2013-14) το «Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία», στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και μεμονωμένοι εκπαιδευτικοί που εμπλέκονται σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. ... [Lire la suite]
Posté par perivallontiki à 22:57 - - Commentaires [0] - Permalien [#]
Tags :
19 décembre 2013

ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ - ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ from Environmental Elementary Education Coordinator
19 décembre 2013

ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ

Προτεινόμενα φυτά για το σχολικό περιβάλλον from Environmental Elementary Education Coordinator
18 décembre 2013

ERASMUS+ 2014-2020

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής θα αναρτήσει το υλικό από την 1η ημερίδα που διοργάνωσε σήμερα 18/12/2013 στην ΑΘΗΝΑ το ΙΚΥ που θα συνεχίσει να είναι ο Εθνικός Φορέας των Ευρωπαικών προγραμμάτων στην Ελλάδα.
Posté par perivallontiki à 20:09 - Commentaires [0] - Permalien [#]
Tags :